07 березня 2019, 14:28

Це підприємство має певну специфіку роботи, пріоритетними напрямками діяльності є утримання будівель, приміщень та прилеглої території Будинку рад, передача приміщень, будівель в оренду, утримання в справному стані комунікацій, системи опалення, водопостачання тощо.
Про діяльність підприємства наша розмова сьогодні з його директором, Заслуженим працівником сфери послуг України Валерієм Петровичем Височином. Ось що він сказав:

– Загальновідомо, що для належного утримання наявного фонду, потрібні кошти. Як ви їх заробляєте?
– Для збереження будівель в доброму стані, проведення своєчасних ремонтів, підприємство постійно веде пошук щодо ефективного використання майна. Окрім бюджетного фінансування, однією із складових цього є надання вільних площ об’єктів в оренду різним юридичним особам.

Якщо у 2016 -2017 роках ця сума становила на рівні 130-136 тисяч гривень у місяць, то у 2018 році підприємство вже отримувало 180 тисяч.

– Очевидно, що об’єми робіт, які стоять перед вашим колективом, значно зростають. Що є умовою успішного вирішення всіх завдань?

Підтвердженням цьому став 2018 рік, коли до звичних функцій і обов’язків додалися інші, пов’язані з проведенням капітального ремонту – заміни лівого крила системи опалення у Будинку рад на нову.

Додам, що дискомфорту не відчули ні ті, хто працював у своїх кабінетах, ні відвідувачі.
Колектив великий, та хочу все ж таки назвати кращих. Це – електрогазозварник Яків Андрієнко, столяри Анатолій Глод і Віктор Сухенко, водій Володимир Лещенко, двірник Валерій Русенко, які постійно проявляють ініціативу, творчий підхід та завжди якісно виконують поставлені завдання.

З вдячністю зауважу, що й інші наші працівники працюють сумлінно – всіх не перечислиш.
– Приємно чути, що керівник дуже гарно відгукується про свій колектив…

Приділяється увага професійному навчанню працівників. Так минулого року 4 робітники підвищили свою кваліфікацію в приватному навчальному закладі за рахунок коштів підприємства, а інженерно-технічний персонал поновлював знання участю в різних семінарах.

– Отримувати відзнаки і нагороди завжди приємно. Я розумію, а воно так і є - що це заслуга всього колективу. Усвідомлюю також , що це, як кажуть, певний аванс. Відзнака стимулює до ще кращої праці. Тому розслаблятися не будемо.
Ми чітко визначилися із завданнями на 2019 рік. Серед основних – проведення поточних та капітальних ремонтів нерухомого майна (вул. Благовісна, 189; вул. С. Амброса, 100; смт. Драбів, вул. Центральна,39 та деякі інші) з метою передачі їх в подальшому в оренду; ефективне використання наявного нерухомого майна, яке перебуває на балансі підприємства, недопущення збільшення вільних площ.
Продовжимо роботи щодо передачі об’єктів в оренду комерційним платоспроможним організаціям з метою підвищення орендних ставок.
Звичайно, на черзі завершення капітального ремонту – заміни правого крила системи опалення у Будинку рад на нову та багато інших справ.
– Бажаємо, щоб все задумане здійснилося.
– Дякую.
Виконавчий апарат обласної ради