Депутати проголосували за продовження дії програми розвитку автомобільних доріг Черкащини

19 березня 2020, 09:40

Депутати обласної ради на пленарному засіданні тридцять шостої сесії заслухали інформацію про хід виконання Програми розвитку автомобільних доріг на 2019-2022 роки. Після обговорення вони взяли її до відома та своїм рішенням продовжили контроль за її реалізацією у 2020-му році.

Під час обговорення програми у багатьох депутатів виникало чимало питань. Зокрема, їх найбільше цікавило, чи буде завершений ремонт дороги Черкаси-Умань.

На це директор департаменту містобудування, архітектури, будівництва та ЖКГ облдержадміністрації Роман Бохін відповів, що наразі робиться проєктно-кошторисна документація і цьогоріч планують закінчити ремонт дороги Черкаси-Умань за умови додаткового фінансування з державного бюджету.

Депутата Олександра Лупашка цікавило, чому автодорожні служби не інформують громадськість про рух будівельної техніки і не пояснюють, чому припинився ремонт тієї чи іншої ділянки дороги. За його словами, ремонт дороги Н-1 від Сміли в напрямку Києва виконано до межі Городищенського району, а у селі Орловець – припинено, техніку перевезено на інший об’єкт.

– Тож лише коли я звернувся до заступника голови облдержадміністрації, то дізнався, що зараз виготовляється ПКД, якою буде передбачено місце для розміщення вагового майданчика для великогабаритних вантажних автомобілів. Водночас, коли знову розпочнуться роботи, наразі невідомо, – зауважив депутат.

Інформуючи депутатів обласної ради про виконання Програми розвитку автомобільних доріг, Роман Бохін зазначив, що зроблено у 2019 році.

Обсяги виконання робіт із ремонту, реконструкції та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення області склали півтора мільярда гривень. Із них:

  • Поточний середній ремонт – 832 млн грн;
  • Будівництво та реконструкція – 407 млн грн;
  • Капітальний ремонт – 3,6 млн грн;
  • Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання – 326 млн грн.

Не обійшли увагою депутати і дороги місцевого значення, на які було спрямовано коштів державної субвенції – 488 млн грн, використано – 439 млн грн. Із них на:

– будівництво, реконструкція та капітальний ремонт (затверджено майже 46 млн, а використано – 41 млн грн. Уведено в експлуатацію 17 км доріг);

  • поточний та середній ремонт (виділено 215 млн, а використано 203 млн грн. Уведено в експлуатацію 92 км доріг);
  • поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання (затверджено 131 млн, а використано – 101 млн грн, водночас ліквідовано 243 тисячі квадратних метрів ямковості);
  • будівництво, реконструкція, капремонт вулиць і доріг комунальної власності (затверджено 6,8 млн грн та введено в експлуатацію майже 17 тисяч квадратних метрів покриття);
  • поточний і середній ремонт вулиць і доріг комунальної власності (затверджено майже 68 млн, а використано 65 млн грн, введено в експлуатацію 125 тисяч метрів квадратних покриття);
  • поточний і дрібний ремонт вулиць і доріг комунальної власності (затверджено майже 21 млн грн, використано трохи більше 20 млн грн).

Директор департаменту також поінформував, що наприкінці звітного періоду із державної субвенції залишилося невикористаними майже 48 млн грн, а нерозподілений залишок по капітальних видатках склав 35 тисяч гривень.

За рахунок невикористаного у 2018-му році залишку субвенції було затверджено фінансування поточного середнього ремонту у 2019-му році на суму понад 40 мільйонів. Однак використано лише 35 млн гривень, за рахунок чого введено в експлуатацію 13 км доріг та понад 10 тисяч квадратних метрів покриття.

За рахунок коштів спецфонду обласного бюджету на здійснення заходів у межах проведення експерименту з розвитку автомобільних доріг передбачено 18 млн грн на проведення ремонту на ділянках автодороги Р10 Канів-Чигирин-Кременчук на суму понад 11 млн, введено в експлуатацію – 1 км дороги, а також вулиці Соборної у Смілі на суму майже 7 млн грн, де введено в експлуатацію майже 8 тисяч квадратних метрів дороги.

Залишок невикористаних коштів – 218 тисяч гривень.


Виконавчий апарат обласної ради