понеділок, лютого 10, 2020

Як інформують в Уманській районній раді,  нині у населених пунктах Уманського району активно проходять загальні збори громадян. Їх мета – проаналізувати роботу сільських голів та виконкомів сільських рад, почути думки людей з тих чи інших питань, обговорити плани на майбутнє, визначитися з пріоритетними напрямками у роботі органів місцевого самоврядування.

Днями такі загальні збори громадян проведено у селі Коржова. Участь у сходці села взяли заступник голови районної ради Петро Бабкін, перший заступник голови райдержадміністрації Сергій Жорницький, начальники структурних підрозділів районної державної адміністрації, громада населеного пункту.

Як інформують у комунальному закладі «Черкаський обласний центр туризму, краєзнавства і екскурсій учнівської молоді» Черкаської обласної ради, нещодавно у м. Києві проведено третій тур краєзнавчо-дослідницьких робіт учнів – учасників Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна».

За результатами суддівських протоколів низка робіт черкаських учнів отримала високі оцінки і їх автори посіли призові місця серед учасників шести напрямків.

За повідомленням Монастирищенської районної ради, її голова Микола Орендарчук провів позачергову сесію, у роботі якої взяли участь 23 депутати районної ради,заступник голови районної державної адміністрації Руслан Терещук, керівники установ та закладів району, структурних підрозділів РДА, сільські голови, представники засобів масової інформації.

До порядку денного пленарного засідання районної ради було подано 11 питань, які відповідно до Регламенту роботи районної ради попередньо розглядалися на засіданні постійної комісії з питань бюджету, фінансової та податкової політики, приватизації, власності та президії районної ради.

Створена в Україні мережа центрів надання адміністративних послуг передбачає делегування місцевими органами влади повноважень із надання найбільш популярних адміністративних послуг та наближення їх до громадян. Діяльність ЦНАП сприяє значному спрощенню процедури отримання документів та забезпеченню високого рівня сервісу обслуговування за рахунок чітко регламентованих державою строків та високих стандартів.

При цьому актуальними залишаються питання збільшення кількості найбільш затребуваних громадянами послуг виконавчої влади, які надаються через ЦНАП; впровадження сервісно-орієнтованих підходів у роботу центрів; запровадження електронних сервісів та покращення їх якості; створення комфортних умов для клієнтів; забезпечення максимальної результативності та чітко визначених термінів підготовки документів.