п'ятниця, січня 24, 2020

Сьогодні у сесійній залі Будинку рад проведено позачергову сесію обласної ради. Відкрив і вів пленарне засідання голова обласної ради Анатолій Підгорний.

На початку роботи депутати хвилиною мовчання вшанували пам'ять українських воїнів та мирних жителів, які загинули в ході антитерористичної операції та операції об’єднаних сил у східних областях України.

Після затвердження порядку денного, депутати приступили до розгляду питань.

Сьогодні перед початком пленарного засідання обласної ради проведено засідання постійних комісій, на яких розглянуто питання, що подано на розгляд позачергової сесії.

Так, постійна комісія з питань комунальної власності, підприємництва та регуляторної політики розглянула низку профільних питань, зокрема, про передачу та списання майна комунальної власності та надання згоди на передачу з державної власності до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Черкаської області друкованої продукції.

Учора в малій сесійній залі Будинку рад  відбулося засідання міжвідомчої регіональної групи з підготовки пропозицій щодо адміністративно-територіального устрою базового та районного рівня Черкаської області, у роботі якої взяли участь голова обласної ради Анатолій Підгорний, заступник голови обласної ради Андрій Сегеда і деякі депутати обласної ради.

Засідання вів голова облдержадміністрацій Роман Боднар. У роботі міжвідомчої групи взяли участь також народні депутати України Сергій Рудик і Андрій Стріхарський.

Розпочата у 2015 році реформа децентралізації призвела до значних змін у завданнях і функціях органів місцевого самоврядування, особливо в тих, що були утворені внаслідок об’єднання територіальних громад. Перший досвід роботи старост громад дозволив зафіксувати окремі проблемні питання роботи і виявити потребу у підвищенні рівня їх фаховості і професіоналізму.

З цією метою у Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів новий навчальний сезон розпочався зі спеціальної короткострокової програми для старост територіальних громад.