Звернення громадян



Інформаційна довідка
про звернення громадян, що надійшли
Черкаській обласній раді в 2017 році


Упродовж 2017 року до Черкаської обласної ради (далі – обласна рада) надійшло 926 звернень. Із них 90 листів отримано поштою, 760 – через уповноважену особу, 18 – через органи влади, 4 – засобами електронного зв’язку, 54 – подано громадянами на особистому прийомі.
Найбільше звернень надійшло від жителів м. Черкас – 238 та громадян, що проживають за межами області – 69. Інформацію в розрізі міст обласного значення й районів подано в таблицях нижче.

МІСТА ОБЛАСНОГО ЗНАЧЕННЯ

КІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ

Черкаси238
Умань6
Канів13
Золотоноша17
Сміла29
Ватутіне30


РАЙОНИКІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ
Городищенський37
Драбівський44
Жашківський38
Звенигородський37
Золотоніський30
Кам’янський 36
Канівський20
Катеринопільський25
Корсунь-Шевченківський24
Лисянський 39
Маньківський 6
Монастирищенський8
Смілянський25
Тальнівський 19
Уманський 18
Христинівський14
Черкаський45
Чигиринський 29
Чорнобаївський24
Шполянський6


Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли протягом 2017 року, колективні – 35, індивідуальні – 891.
Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, до обласної ради звернулися: пенсіонери – 429, робітники – 6 , працівники бюджетної сфери – 21, безробітні – 7. Із загальної кількості звернень 168 заяв отримано від осіб з інвалідністю, 9 – учасників бойових дій, 1 – матері–героїні, 4 – дітей війни, 5 – осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 5 – учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 4 – учасників АТО, 1 – сім’ї загиблого, 1 – внутрішньо переміщеної особи.
Найпоширенішими питаннями в зверненнях громадян були: соціальний захист – 802, праця і заробітна плата – 10, комунальне господарство – 13, дотримання законності та охорони правопорядку – 19, культура та культурна спадщина – 14, діяльність органів місцевого самоврядування – 20.
Усі пропозиції, заяви, скарги громадян, що надходили поштою, засобами електронного зв’язку та в інший спосіб, розглядалися згідно з чинним законодавством. Вирішено позитивно – 840 звернень, дано роз’яснення – 66 звернень. Звернення громадян (20), у яких порушувалися питання, що не належали до повноважень обласної ради, надсилалися для вирішення по суті за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян“.